Autor |
Wiadomość |
Neona
Adminka
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie z Tego świata
|
Wysłany:
Nie 23:31, 10 Cze 2007 |
|
Przedstawię wam artykuł o Tomb Raider Anniversary-Mojej naj naj gierce której premiera była 8 czerwca br.
Co to był za rok!
Nie 2006, ponieważ grudzień jest nadal pozostawiony do kompletnego przeglądu. Cofnijmy się o dekadę wstecz, do roku 1996, roku w którym wydarzyło się kilka godnych zapamiętania rzeczy: studio Pixar na przykład, pobiło wszelkie rekordy finansowe pierwszym pełnometrażowym filmem opierającym się w całości wyłącznie na animacji komputerowej. Reprezentacja Niemiec pokonała 2:1 Czechów w finałowym meczu o mistrzostwo Europy. Jednak najbardziej pamiętnym momentem w świecie gier video były narodziny pikselowej damy, której na imię było Lara Croft. Dziś, dziesięć lat później, team developerski który swoim "Tomb Raider: Legend" pomógł odzyskać Larze dawny blask, z szacunkiem powraca do korzeni serii, pierwszej gry z serii "Tomb Raider". "Tomb Raider: Anniversary" to remake pierwszej części z całkowicie odświeżoną szatą graficzną i nie tylko. Odwiedziliśmy biuro Eidosu w Londynie aby dowiedzieć się czegoś więcej o starych-nowych przygodach Lary, i przy okazji zapalić kilka świeczek jubilatce.
Lara Croft i King Kong
Już na wstępie Toby Guard skorygował plotkę: "Nie, "Tomb Raider: Anniversary" nie będzie perfekcyjnym remake'iem pierwszej części. Zainspirowani przez Peter'a Jackson'a, który zachwycił nas swoją wizją "King Konga": wziął z pierwowzoru wszystko co najlepsze, dostosował do naszych czasów i podał w wyśmienitej oprawie". Tak więc ekipa nie buduje od nowa starego "Tomb Raider'a" kamień po kamieniu, gra pisana jest od nowa ale nie zabraknie w niej rozpoznawalnych fragmentów. Czy jest fan który nie pamięta mechanizmu z drewnianymi trybami i wodospadu w Peruwiańskiej świątyni? Albo spektakularnego wejścia Tyranozaura? Niestety nie pokazano nam tego fragmentu. Natomiast widzieliśmy scenkę w trakcie której Lara stoi na dnie doliny, a kamera drży zgodnie z rytmem kroków wielkiego gada (skojarzenia z "Parkiem Jurajskim" jak najbardziej na miejscu), Prezentacja urywa się sekundę przed wejściem dinozaura w kadr. "Zostawcie sobie trochę niespodzianek na później" żartuje Toby. I ma racje.
Nowy program treningowy
Pomimo tego że zasób ruchów był w czasach pierwszej części imponujący to dziś nie robi takiego wrażenia, jej skoki czy animacje czołgania wyglądają trochę niezręcznie. Weźmy na przykład pamiętne skoki. Należało podejść jak najbliżej krawędzi, zrobić krok do tyłu, mały rozbieg i dopiero wtedy skoczyć, nie zapominając o złapaniu się kolejnej krawędzi. Nowy system będzie bardziej przyjazny, programiści z Crydtal Dynamics zaadaptowali wachlarz ruchów prosto z "Tomb Raider: Legend". Teraz, będziemy w stanie sięgać dalekich krawędzi nawet gdy nie skoczymy poprawnie w ostatnim momencie. Wtedy, po prostu będziemy musieli wcisnąć klawisz chwytania, albo nasza bohaterka będzie ślizgać się i spadać. Na pewno pamiętasz wspinaczkę po gzymsach, huśtanie na drążkach i pływanie. Ekwipunek uzupełni linka z harpunem dzięki której Lara pokona większe odległości czy przyciągnie do siebie jakiś obiekt. Croft nauczyła się kilku nowych ruchów, między innymi balansowania na drewnianych balach - na pewno ucieszą się posiadacze padów analogowych.
Opowiedz mi to jeszcze raz!
Dla tych którzy nie pamiętają: W pierwszej części "Tomb Raidera", Lara została wynajęta przez tajemniczą organizację do odnalezienie pradawnego artefaktu Scion, spoczywającego w Peruwiańskich górach. Po odnalezieniu wszystkich trzech elementów Scionu, żądna władzy Jacqueline Natle zabiera ów przedmiot i próbuję zabić panią archeolog. Aby odebrać Scion Lara strzela, wspina się i rozwiązuje łamigłówki w Grecji, Egipcie a nawet Atlantydzie. Ale o tym już chyba każdy wie, prawda? "Przyznaję, nie opowiedzieliśmy tej historii zbyt dobrze" wyznaje Toby Gard, "Teraz, chemy to zrobić lepiej". Tak jak w "Tomb Raider: Legend" będzie mnóstwo scenek na silniku gry. Ale żadna z nich nie była ukończona w chwili prezentacji. Zakładamy że przerywniki będą równie dynamiczny i stylowe co w "Tomb Raider: Legend".
Tak jak dziesięć lat temu.
Nowe ruchy, nowy design plansz, odnowiona grafika - czy zostanie choć trochę dawnego uroku? "Oczywiście", odpowiada Toby. "Weźmy na przykład Peru gdzie Lara musi stawić czoło stadom nietoperzy, wilkom czy nawet niedźwiedziom. To najbardziej rozpoznawalne rodzajów przeciwników z pierwszej części "Tomb Raider'a". Ale teraz, twórcy stworzyli je w większej nostalgii i pozostawili nawet obracające się w koło menu, oraz ten sam inwentarz, z ówczesnych dni." Crystal Dynamics przykłada szczególną uwagę aby zachować atmosferę pierwowzoru. "Fanom podobała się izolacja głównej bohaterki w pierwszej części", wyjaśnia Toby, "Całkiem sama z całą rzeszą nieprzyjaciół, była osamotniona w eksploracji tych wszystkich ruin". By otrzymać tą szczególną atmosferę, projektanci wysłali znajomych Lary, którzy pomagali jej przez słuchawkę w uchu, dobrymi radami i żartami, na wirtualny odpoczynek. Nawet dziesięć lat później, wkraczając do odświeżonych i pełnych uroku ekscytujących przygód może wzbudzić niepokój niepokój, u nie jednego współczesnego bohatera.
Pierwowzór
Tomb Raider ukazał się na rynku w listopadzie 1996 roku i zrewolucjonizował gałąź trójwymiarowych gier akcji. Doskonała mieszanka strzelania, zagadek i podstępnych pułapek pokonywanych przez seksowną panią archeolog spotkała się z aprobata na całym świecie. "Tomb Raider" sprzedał się w milionach egzemplarzy na całym świecie zarówno na komputery osobiste jak i na PlayStation, do dziś seria doczekała się siedmiu części. W połowie listopada, developer Crystal Dynamic ( twórcy Tomb Raider Legend) potwierdzili swoje prace nad ósmą częścią przygód.
Nowa "prawdziwa" Lara Croft
Sześć miesięcy temu, kiedy zostałą wydana najnowsza część Tomb Raidera, Brand Menager Matt Gorman przedstawił Karimę Adebibe (znaną z krótkiej scenki azteckiej retrospekcji w filmie "Aliens vs. Predator"), nową i szóstą zarazem modelkę Lary Croft. Przez następne dwa lata dwudziesto jedno letnia Brytyjka będzie promowała serie na konwentach i w telewizyjnych spotach. Aby przygotować się do roli, Karima przeszła solidny trening SAS, brygady antyterrorystycznej Brytyjskiej armii, trening walki wręcz i instruktaż obsługi broni palnej. "To wielkie wyzwanie dla mnie jako modelki i aktorki"
Tomb Raider Anniversary
Gatunek: Action-Adventure
Premiera: pierwszy kwartał 2007
Developer: Crystal Dynamics/Eidos
Status: 90 % finshed
Daniel Matschijewsky
"Podchodzę sceptycznie do remake'ów, to najczęściej stare gry w nowych szatach, bez żadnych świeżych pomysłów. "Tomb Raider: Anniversary" pokazuje że nie zawsze musi tak być: etapy mogą być przebudowane, wachlarz ruchów dostosowany do współczesnych graczy. Fani nie muszą martwić się o historię która zauroczyła ich dziesięć lat temu. Ja chcę wreszcie zobaczyć tego Tyranozaura!"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
fidelek
Chodząca reklama
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Swaaaaaaaj
|
Wysłany:
Pon 0:13, 11 Cze 2007 |
|
bla bla bla i coś tam dalej A wogóle ty go miałaś wcześniej niż 8 czerwca
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Snakes
Złota rączka
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z neta
|
Wysłany:
Pon 15:36, 11 Cze 2007 |
|
Chyba miala innego TR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fidelek
Chodząca reklama
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Swaaaaaaaj
|
Wysłany:
Pon 16:53, 11 Cze 2007 |
|
wątpie :Pty nic nie wiesz ja z neonką gadałem i widziałem jej opis a na dodatek dostała go tam w maju a jak myślisz jaką grę miałaby opisywać ?????????????????????????????? taką co jej nie ma phi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikczemna Softi
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
|
Wysłany:
Wto 22:01, 12 Cze 2007 |
|
Ola dostała w poniedzialek ta gierkę kuba i ja opisuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Neona
Adminka
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie z Tego świata
|
Wysłany:
Wto 22:48, 12 Cze 2007 |
|
W maju dostałam Tomb Raider Legend! A 11 czerwca dostałam TR Anniversary
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fidelek
Chodząca reklama
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Swaaaaaaaj
|
Wysłany:
Wto 22:50, 12 Cze 2007 |
|
aaaaaa ale użyłaś mego imienia !!!!!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Neona
Adminka
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie z Tego świata
|
Wysłany:
Wto 22:54, 12 Cze 2007 |
|
No nikczemna ojojojoj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Litvin1994
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:41, 20 Cze 2007 |
|
Według mnie TRA jest to gra przeciętna....
Ma słabsze wymagania przzez co ma gorszą grafike niż Legenda ?
Jeżeli chodzi o przyjemność z gry to narazie nie gralem
|
|
|
|
|
fidelek
Chodząca reklama
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Swaaaaaaaj
|
Wysłany:
Śro 21:45, 20 Cze 2007 |
|
lepiej bys się zalogował
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Neona
Adminka
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie z Tego świata
|
Wysłany:
Czw 16:01, 21 Cze 2007 |
|
Grafika jest własnie o niebo lepsza!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Litvin1994
Gość
|
Wysłany:
Sob 20:42, 23 Cze 2007 |
|
TO jakim cudem chodzi na slbszych wymaganiach HĘ ?
|
|
|
|
|
fidelek
Chodząca reklama
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Swaaaaaaaj
|
Wysłany:
Sob 20:53, 23 Cze 2007 |
|
zaloguj się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brian
Wytrwały, pomocny bywalec
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzedz
|
Wysłany:
Sob 22:28, 14 Lip 2007 |
|
Neonka mam prośbe bądz fajną koleżanką i pożycz legenda a aniversary jest ( bez cenzury) ZAJEBISTE miałem okazje grać na PC na zlocie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikczemna Softi
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
|
Wysłany:
Nie 15:19, 15 Lip 2007 |
|
Ekhm a moze tak by cenzura na przekleństwa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|